Monday, February 16, 2009

The Green Eye That Lost It's Pupil

6 comments:

Gustaf said...

tja!

gillar shuttercentral starkt och tog mig friheten att sno konceptet lite grann med några kompisar!

hoppas det var ok.

jag undrar dock hur man får in rating under varje bild. hade varit kul!

tack på förhand.

gustaf

Ulf Käck said...

Hej Gustaf,

Klart man får sno konceptet. Jag tror inte vi på SC var först vare sig med fotogrupp eller fotoblogg. :-)

Rating hittar du via Dashboard - Layout - Page Elements. I rutan "Blog Posts" klickar du på "Edit", och bockar för "Show Star ratings" så är det klart.

/U

Gustaf said...

tja!

tackar för hjälpen, men det verkar inte som det finns på mina inställningsmöjligheter.

kul att du följer bloggen!

Ulf Käck said...

Ah, det är nog en feature i drafts. Testa och logga in via http://draft.blogger.com/ istället, då får du tillgång till "beta"-versionen av blogger med lite mer features.

Klart jag följer er blogg, man vill ju hålla koll på konkurrensen. ;-)

/U

Gustaf said...

tackar för tipset!

det verkar funka på min egen blogg, men inte på på fotobloggen. kan de ha ngt att göra med om min kompis fibblat med html?

Ulf Käck said...

Svårt att säga, men misstankarna drar ju åt det hållet. Har ni gjort en backup av miljön först går det ju snabbt att återställa och kolla. Mer frågor? Maila direkt på ulf.kack@gmail.com.

/U